Neelofa Menangis Bila Adik Ni Pergi Sekolah Bawa RM2 Cukup Untuk Makan

Neelofa adalah selebriti yang tak asing lagi di tanahair, seorang yang mampu mengugat hati lelaki yang memandangnya dan lagipun dengan kerjayanya sebagai pengacara dan model membawa namanya bermain di bibir peminat-peminat. Namun begitu hidayah Allah SWT tidak terletak pada mana-mana insan di dunia ini namun segala perancangan hanya Allah SWT yang lebih Mengetahui.

Walauapapun begitu Neelofa dipuji oleh Netizen kerana melalui khidmat masyarakat yang dilakukannya telah memberi impak positif pada hidupnya dan inilah hidayah dari Allah SWT padanya.Melalui klip video ini Neelofa dilihat tidak dapat menahan air mata apabila adik ini menceritakan perihal dirinya dan keluarganya.

Gambar dibawah Neelofa tidak dapat menahan airmatanya apabila mengetahui betapa susahnya keluarga yang dilawatinya ini.

Neelofa mengesat airmatanya

Bertanya tentang kehidupan keluarga tersebut nampaknya memberi kesan mendalam pada hati Neelofa dan ini antara perbualannya.

“Adik pergi sekolah bawak berapa duit”

“RM2.00”

“RM2.00? Cukup tak nak makan?Makan apa je?

“Kadang-kadang Minum air je” perbualan terhenti seketika dan Neelofa tidak dapat menahan sebak hatinya dan terus keluar untuk menenangkan hatinya.

Tindakan Neelofa ini memberi kesan mendalam pada para Netizen dan terutama peminatnya dan disini menampakkan ketulusan hati selebriti ini walaupun hidupnya senang tapi dengan sifat keprihatinannya membawa kesan yang baik pada semua.Walaupun begitu Neelofa menasihatkan peminatnya agar bersyukur dan semestinya ada orang yang susah dan mengharapkan bantuan dari orang lain.Syabas Lofa.

Apa kata Netizen

“Nampak sangat adik itu seorang yang bersyukur”

“We love u lofa”

“Terbaik Neelofa”

Beberapa kata kata nasihat dan pujian lagi dari peminatnya

Semoga usaha yang dilakukan oleh Neelofa dan pekerjanya mendapat keberkatan dari Allah SWT dan mari kita semua doakan untuknya dan pada semua insan moga terbuka hati untuk menolong sesama insan,In Sha Allah.

Sumber: Media Hiburan via newscoviral.com